Never Think

fic by Eve

It’s me

Posted by Eve pe august 27, 2009

Pentru ca nu mai era asa amuzant sa vorbesc despre mine la persoana a3a si devenise destul de frustrant pentru Emily sa suporte comentarii rautacioase despre Eve,  e cazul sa stiti ca eu sunt Eve de pe StiriTwilight:)) Emily e un pseudonim.

37 răspunsuri to “It’s me”

  1. Loom said

    deci eu nu mai inteleg nimic..tu esti emily? ce tare!:x\

  2. Iolanda said

    Am ramas masca.Si totusi la ce treaba buna faci pe blog , nu e iesit din comun;)

  3. irenefanfiction said

    doamne numi vine sa cred…bravo

  4. GrG. said

    wow:D
    bv faci o treaba fff buna pe blog si fanflicu` e genial:X

  5. Iulia said

    :)) yeeey..am un real V.I.P. in lista si nu stiu:))

  6. iulis said

    wooooow,best!:X

  7. mariana said

    emily, sau, …pot sa spun Eve, esti tare daca mai si scrii…
    totusi, imi pare rau ca nu pot citi fan fic-ul tau, stii, despre oameni reali, nu am talentul necesar sa citesc lucrari de genul acesta…bine, iti inchipui ca, despre mine nu ar scrie nimeni, dar nimeni niciodata nimic, si totusi,nu stiu de ce nu pot citi povesti, ca asta sunt fan fic-urile..povesti…despre oameni reali…e ca si cum as trai intr-o lume paralela- eu- si, de aceea ocolesc….
    asta nu inseamna ca nu apreciez efortul cuiva de a scrie, si, mai ales cineva talentat….Da-i inainte! cititorii/arele tale au satisfactii! Succes!

    • Eve said

      Multumesc pentru comment Mariana.Toate scrierile fictive sunt despre un fel de lumi paralele, si atata timp cat te gandesti la Rob din fic ca la un personaj oarecare, nu ca la realul Robert Pattinson, nu mai pare atat de aiurea.

  8. lillu said

    keep going,girl!

  9. cati said

    wow!
    la asta cu siguranta nu ma asteptam.esti tare! si desigur ma bucur ca in safarsit te-ai gandit sa spui cine esti;) 🙂

  10. Roxy said

    Si Eu Am Ramas Uimita…
    WoW…Calumea…Multumim Ca Ne-ai Spus…

  11. monika said

    esti tareeee

  12. Ada said

    Socant… Dar bravo!

  13. Anny said

    uauu:)
    sa sti ca tot timpu ma intrabam cum se face ca tot timpu cand apare un cap nou din never think pe stiri twilight ii pus imediat:))
    ma rog..:)…bravo:*:*…chiar o fost socant:))

  14. bellaonutza said

    am ramas masca…esti foarte tare cati ani ai?

  15. dlcss said

    woow:)))cred ca acum de fiecare data cand o sa intru pe stiri twilight o sa ma gandesc daca scrii vre-un nou capitol din never think:)))

  16. Puca takes drugs. said

    Wow…
    Am ramas cu gara cascata…
    Cat sa intre 10000000 de muste:O
    La asta nimeni nu se astepta:|

  17. luiza said

    imi place mai mult cum suna emily ;)…acu` intzeleg de ce scrii asa greu never think…e greu sa faci mai multe lucruri in acelasi timp…am primit accept pe id`ul „de servici” dar de ce intrii asa greu …:((…ms pt accept 😀

  18. Lavi said

    Nice…!!! We could NEVER THINK 😛 Bravo!!!

  19. Nadia said

    Adevarul e ca nici eu nu m-am gandit la asta. Spor la treaba.

  20. Emily said

    Mersi:))Am hotarat sa spun micul secret pentru ca am vorbit de pe contul Emily cu cineva care a inceput din senin sa mi-o barfeasca pe Eve. Era mult prea ciudat. Daca mai continuam asa, riscam sa dezvolt personalitati multiple.

  21. Ama Cullen said

    Ce mica e lumea,nu?:):):)

  22. Hay Lin said

    Am descoperit si eu fan-ficul astazi. Scuze pentru intarziere, dar este SUPERB!
    Este inedit, are situatii neasteptate personajele sunt bine transpuse, PUR SI SIMPLU IMPREVIZIBIL!
    Dar nu de asta las un comment aici.
    Eu una m-am gandit ca nu ai vrut sa-ti spui numele pentru ca ai vrut sa fii apreciata la justa ta valoare.
    Multa lume te barfeste pe la spate, iar cand aduci ceva nou blogului toti te lauda in excess.
    Asa ca sunt sigura ca daca ai fi scris un post pe blog gen: „Hei,m-am gandit si eu sa incep un fan-fic…” acei oameni falsi ar spune din prima ca este cel mai reusit etc.
    Ei bine, eu cred ca folosirea pseudonimului te-a ajutat, ti-a dat incredere in tine. Asta demostreaza ca lumea te apreciaza pentru creativitatea ta in scris, nu doar pentru ca esti admin la cel mai tare blog de stiri Twilight din Romania.
    Pupici,
    Hay Lin

    PS: Si eu folosesc un pseudonim :))

  23. elli said

    ieeeeeeeeeeee

  24. elli said

    doamne…multumesc pt treaba pe care o faci!Faci niste lucruri minunate si noi toti te apreciem!

  25. Valeria said

    Sincer nu m-am asteptat. si eu folosesc mereu pseudonime… Oricum faci o treaba extraordinara! Felicitari!

  26. vampireforce said

    Hello Eve,
    Pai atunci trebuie sa reptific ceva :))
    Nu Emily ma omoara cu zile ci tu :))
    Imi place ca ai zis de Theo ca fumeaza, ma simt mandra =))
    Sincer, chiar daca Theo e baiat ma aseman din ce in ce mai mult cu el. Adica amandoi avem grija de „inimi frante” si dam sfaturi. Chiar imi place Theo XD poate si pt k avem acelasi nume =))
    Apropo Eve, chiar daca ai scris ca esti tu cea care a scris, pot sa iti spun cva: am simtit…aveam o vaga impresie k esti tu…din nu stiu ce motiv…al saselea simt :))
    Pupici si continua sa scrii in continuare.

    Love,
    Theo! (Chiar cand ma semnez aici cu Theo ma simt k si personajul tau) =))

  27. annabellalove said

    pai…nu m`as fi gandit ca intr-adevar tu esti …

    hm… oricum e divin ficul tau

    • annabellalove said

      adica cand mi-ai scris pe twitter : „maine cap 3 never think”, stiam ca tu te ocupi cu ficurile si m-am gandit ca em` ti la trimis deja prin mail si il vei posta ziua urmatoare 🙂

  28. florykriss said

    blogul este super faci treaba excelenta..si mai si scri esti,intr-un cuvant extraordinara eve…nu m-as fi gandit ca tu esti..dar ma bucur ca esti tu emily…nu stiu ce sa maI ZIC..mA bucur ca exista twilight!!si fanii..mult succes in continuare!

  29. florykriss said

    ps:ficul este minunat

  30. florykriss said

    imi place blogul..faci o treaba minunata..ma bucur ca esti u emily ,nu m-as fi gandit!imi pare bine ca scri pentru ca ficul este minunat..ce sa zic mult succes in continuare..fanii twilight merita!sunt fericita ca existati sunt fericita ca exista twilight!

  31. gabriela said

    stii..noi totusi asteptam sa mai scrii :))))

  32. irinaa said

    Ce sa spun, sunt putin uimita, ca Eve este Emily, nu m-as fi gandit ca sunt una si aceeasi persoana, eu m-am gandi ca Emily ti le trimite pe mail si bla bla , sti povestea. Astept in continuare capitolele…:) Mult succes in continuare, cu fan fic-ul si cu blog-ul.

    P.S. Este cel mai bun Blog- ul tau, este cel mai reusit!! Felicitarii!!

  33. adapufi said

    ADOR capitolul asta! De fapt, le ador pe toate… Never Think: FanFicul meu preferat! Am scris si eu unul… Pe pag mea de wordpress…

Lasă un comentariu