Never Think

fic by Eve

Pe aici

Posted by Eve pe August 23, 2009

549 Tocmai am pus capitolul 8. Multumesc ca ati avut rabdare cu mine.Inca nu am net, dar incerc sa vin cand pot, sa mai postez si sa raspund la mailuri.Scuze…

Lectura placuta:)Sper sa nu va dezamageasca.

E.

6 răspunsuri to “Pe aici”

  1. Ama Cullen said

    Heeeeeeeeeeeei,ai scris vreodata ceva care sa ne ezamageasca:D:D:D?

  2. andreea said

    speram sa nu :p
    la mai multe capitole :D…si mai repede ca mor d curiozitate:D

  3. Lili said

    Imi pare sincer rau ca te-am implicat intr-o chestie in care clar nu ai vrut sa fii implicata din moment ce ti-ai vazut de treaba ta si nu ai spus nimic in apararea ta. Nu sunt un cavaler pe cal alb care apara virtutea fetelor, dar tu, draguta, imi placi pentru ca esti foarte talentata. Daca tu crezi ca e bine exprima-ti si tu puntul de vedere la ultima postare de aici. Imi cer inca o data iertare, ca ti-am pomenit numele unde nu ai fi vrut.
    http://gheatasifoc.blogspot.com/

  4. Lili said

    Observ ca nu intri zilnic pe mess asa ca iti las link`ul direct la articol…
    http://gheatasifoc.blogspot.com/2009/08/am-promis-ca-explic-de-ce-am-publicat-o.html#comments

  5. florykriss said

    ca sa vorbewsc in numele meu..tu nu mai dezamagit niciodata..SI SUNT SIGURA CA NICI PE ceilalti fani twilight

Lasă un răspuns

 
