Never Think

fic by Eve

Publicat capitolul 32

Posted by Eve pe Ianuarie 23, 2011

Hey!

Imi cer scuze pentru perioada de disparitie a ficului. Pentru cei care au ramas pe aici sa afle ce se mai intampla, am scris Capitolul 32 – Take it slow. Da, si capitolul asta are bulinuta rosie. Se pare ca incepe sa devina o obisnuinta…

Enjoy!

3 răspunsuri to “Publicat capitolul 32”

  1. gruia florina said

    buna eve,am incercat sa mai intru sa las comm dar nu am mai putut ,am vaz ca blogul este privat sau ceva de genul…ma bucur mult ca nu am ramas insa in urma cu fanficul…stiu ca scri minunat..este o poveste care ma cptiveaza si de care voi ramane alaturi pana la final;)pupici multi si succes in continuare!!

  2. gruia florina said

    s-ar putea sa nu sti de mn ma numeam florykriss.

  3. Salut, cind ne incinti cu un nou capitol??? am nevoie de o doza Em 😦

Lasă un răspuns

 
