Never Think

fic by Eve

Capitolul 34, publicat

Posted by Eve pe Iulie 14, 2014

Heey. I’m back. Mi-am recuperat pofta de scris si accesul la blog (imi uitasem parola, iar adresa de e-mail mi-a fost reciclata de Yahoo)! Am publicat  Capitolul 34. Enjoy!34

 

2 răspunsuri to “Capitolul 34, publicat”

  1. ma bucur ca ai revenit. Am reluat fanficul de la primul capitol caci nu imi amintesc ff bine ce s-a intamplat. Stii cumva unde pot gasi si “Ce inseamna psihologie” de Andru? Blogul ei e privat.

  2. skbfjdsk gfdgfsd said

    mai citeste cineva fan fiction in 2017?:):):):)

Lasă un răspuns

 
