Never Think

fic by Eve

Capitolul 29, publicat

Posted by Eve pe Octombrie 30, 2010

Am terminat de scris Capitolul 29 –––>  My Turn
Rob si Emily coboara de pe acoperis, cu intentia de a se intoarce la petrecere, dar poposesc putin pe drum. Sper sa vi se para incitante pasajele care urmeaza. Am incercat sa nu exagerez:))

Multumesc pentru rabdare!

2 răspunsuri to “Capitolul 29, publicat”

  1. nicoleta said

    Cand urmeaza cap 30 k nu mai am rabdare e prea interesant ….ce face pina la urma fac dragoste sau nu?

    • Eve said

      :)) Directa intrebarea…
      Incerc sa-l scriu cat pot de repede (dar asta nu inseamna mare lucru avand in vedere ritmul lent in care scriu de obicei). Dar uite, mi-am stabilit vinerea viitoare ca deadline! Sper sa imi iasa.

Lasă un răspuns

 
