Never Think

fic by Eve

Banner si Leapsa

Posted by Eve pe Octombrie 15, 2010

Am mai primit o leapsa de la Almostwriter (multumesc!)
Completeaza frazele:
SUNT …Eve.
AS VRE A…sa fiu altcineva din cand in cand.
PASTREZ…in memoria mobilului toate SMS-urile pe care le-am primit. Au valoare sentimentala.
MI-AS DORI…un creier nou. Asta vechi nu functioneaza bine.
NU IMI PLACE…sa vorbesc cu oamenii pesimisti, stresati, care se plang de viata lor de parca sunt singurii din lume care au probleme.
MA TEM…ca la batranete o sa fiu o babuta depresiva si alcoolica.
AUD…voci.
IMI PARE RAU…ca nu ma port mai dragut cu lumea .
IMI PLAC… (vezi lista cu 10 lucruri care ma fac fericita).
NU SUNT…in stare sa-mi citesc propriile capitole dupa ce le postez.  Exista riscul sa mi se para ingrozitoare si sa le sterg.
CANT…colinde tot timpul anului.
NICIODATA…n-am facut bungee-jumping .
RAR…stiu exact ce vreau sa se intample in capitolul urmator, inainte sa ma apuc sa-l scriu.
PLANG…cand imi intra ceva in ochi. Sau cand ma imbat foarte tare si imi amintesc lucruri triste (cum ar fi chinuirea animalelor, saracia din Africa si diversele mele esecuri amoroase)
NU SUNT MULTUMITA…Ba da, sunt.
NU IMI PLACE…Parca a mai fost asta mai sus.Noroc ca am multe lucruri care nu-mi plac:  sa raspund la mobil cand nu cunosc numarul care ma suna, sa ma pup cand ma intalnesc cu cineva pe strada, sa fac cumparaturi.
SUNT CONFUZA…in legatura cu sensul vietii, rolul nostru pe pamant si tot felul de alte chestii profunde.
AM NEVOIE…de feedback inainte sa postez un capitol, ca sa fiu sigura ca n-am scris vreo tampenie monumentala.
AR TREBUI…sa nu ma mai tund singura cand sunt deprimata. Frizura mea a inceput sa arate cam ciudat.

10 lucruri care ma fac fericita:

1.Sa scriu fic.
2.Sa primesc comentarii la fic.
3.Sa discut despre fic.
4.Sa ma gandesc la idei de fic.
5.Sa mi se ceara parerea despre ficurile altora.
6.Ok, inafara de ficuri, imi plac noptile albe (pierdute pe net sau in compania cuiva dragut).
7.Sa mananc jeleuri.
8.Sa descopar o piesa si sa o ascult obsesiv, pana la epuizare.
9.Conversatiile amuzante.
10.Am nevoie de o lista cu 100 de puncte ca sa pot sa enumar macar o parte din tot ce ma face fericita.
Trimit mai departe: ChrissZoeyGabrielle , Krisz, Deedee, Dienutza, Catalina, Bibby-Ellen, Cathy , Dora, Iulia, Annabella, Just mee, Psychofreak, Geo, Deny, Chocoholic4ever, Dyana, Adelush, Becky, Angelany, Ally-Celly si toata lumea care vrea:)

Si trebuie sa ma laud ca am primit si un banner dragut de la Psychofreak (interesanta alegerea numelui), caruia ii multumesc:

3 răspunsuri to “Banner si Leapsa”

  1. Ma bucur mult ca-ti place bannerul. 🙂 Si multumesc pentru leapsa. 😀

    Apropo de nume:

    – partea cu psycho venea initial de la inclinatia mea pentru psihologie, desi, daca e sa fiu sincera, nu exclud nici partea cu nebunia. (unii sunt de parere ca cele doua sunt echivalente… mai stii? :))) )

    – partea cu freak vine de „traumele” mele din copilarie. :))) Spre disperarea mea, eu chiar am fost unul dintre pruncii de care adultii erau incantati, dar care nu prea aveau nimic in comun cu cei de varsta lor. La 8 ani prietena mea cea mai buna era cu 6 ani mai mare decat mine. 😎 Mi-au trebuit cativa ani buni si multe tampenii facute, ca sa inteleg ca faptul ca sunt altfel nu ma face un monstru. Da’ nu ma plang. Functionez pe principul „ce nu te omoara te intareste”. 😀 Nu fac un titlu de glorie din faptul ca sunt altfel, dar nici nu mai am o problema cu asta. 🙂 Am crescut! :))

    Dincolo de toate, mi-a placut cum suna.

    PS: Daca tot ai zis ca te face fericita, mi-ar place mult sa aud parerea ta despre ficurile mele. 😄 Buna sau rea, e ok, chiar mi-ar place sa stiu. Si nu doar despre idei, ci si despre felul cum scriu, in general. Sfaturile sunt mai mult decat binevenite. 🙂

  2. annabellalove said

    hey >:D<
    mersi de leapsa
    ti-am trimis si eu una
    http://annabellalove.wordpress.com/2010/10/17/leapsa-2/
    have fun

  3. Zoey said

    Hello,Eve! Multumesc pentru leapsa! O sa o pun si eu pe blog cat de curand. Mi-au placut raspunsurile tale, iar la lista cu 10 lucruri care iti plac, o parte din chestiile alea imi plac si mie (mai ales numarul 8 :X).
    Si (chiar daca ma cam indepartez de subiect :D) astept urmatorul capitol din „Never Think”!

Lasă un răspuns

 
