Never Think

fic by Eve

Capitolul 27 si sondaj

Posted by Eve pe Octombrie 2, 2010

Hey all

Am postat Capitolul 27.

Incepe cu dimineata zilei a doua de filmari pentru videoclip.Sper sa va placa sa-l cititi, mie mi-a placut sa-l scriu:)

In dreapta e un sondaj, ca sa aflu care metoda de anuntare a capitolelor e mai eficienta.
Multumesc!

2 răspunsuri to “Capitolul 27 si sondaj”

  1. Crissy said

    Am citit deja capitolul 27. Mi-a placut. Nu imi place sa adopt atitudinea asta de „sfatuitoarea care le stie pe toate” dar sunt de parere ca Asalia ar trebui sa reapara in peisaj. Doar un sfat..

Lasă un răspuns

 
