Never Think

fic by Eve

Incă 2 jocuri

Posted by Eve pe Septembrie 17, 2010

Cristina mi-a mai trimis un joc si acum am devenit si eu fana a fenomenului „leapsa”. Regula : se raspunde la intrebari prin titluri de piese diferite, dar care apartin unui singur artist/trupa. Eu am ales U2:

Esti barbat sau femeie? Party Girl
Fa-ti o scurta descriere: Bad
Cum te simti?  So Cruel
Descrie locul unde traiesti in prezent: Desert Of Our Love
Daca ai putea sa mergi oriunde, unde ai merge? Where The Streets Have No Name 
Modul de transport favorit: Kite …sau Fast Cars
Tu si cel mai bun prieten sunteti: Magnificent
Cum este vremea? Electrical storm
Daca viata ta ar fi o emisiune TV, cum s-ar numi? Running to stand still
Relatia ta:  War
Teama ta: Corpse
Care este cel mai bun sfat pe care il poti da? Xanax and Wine sau Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Motto: Get on Your Boots

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– 

Si un alt joc, tot din categoria muzicala, pe care nu l-am primit de la nimeni, doar mi-am adus aminte ca-mi place. Regula este sa pui in Winamp toate piesele pe care le ai, apoi sa selectezi optiunea „Random”(ordine aleatorie a pieselor). Apoi, pentru fiecare intrebare, apesi butonul Next si notezi numele piesei in chip de raspuns. Daca in cazul primului joc puteai sa alegi tu piesele, acum trebuie sa lasi „destinul” sa hotarasca. La sfarsit interpretezi raspunsurile. Exemplul meu:    

 1. Cum te simti astazi? The Proclamers – On my way (versurile spun „On my way from misery to happiness”, deci e de bine)
2.Care e povestea vietii tale? Lenka – Trouble is a friend (pe asta n-o inteleg)
3.Cum a fost perioada liceului pentru tine? Ok Go – WTF (asta descrie perfect experienta liceului pentru mine)
4.O sa te casatoresti vreodata? Trespassers William – Lie in the sound (versurile sunt cam de jale.nu stiu ce sa zic…) 
5.Ce te-ar ajuta sa-ti imbunatatesti viata si sa fii fericit? Radiohead- Climbing up the walls (nu cred ca urcatul pe pereti m-ar ajuta la ceva)
6.Ce piesa te descrie cel mai bine? Foo Fighters – There goes my hero (nu-mi place) 
7.Cum te vad ceilalti? U2 – Everlasting Love (unde vad ei love? ca mie-mi scapa)
8.Ai vreun admirator secret? Placebo – Sleeping with ghosts (Deci da, am. Doar ca sunt fantome) 
9. Ce piesa o sa se cante la inmormantarea ta? Mercadante – Concert pentru flaut si orchestra (ma rasucesc in mormant)
10. O sa ai o viata fericita?   Regina Specktor – Blue Lips (nu stiu daca o sa am o viata fericita, dar se pare ca trebuie sa-mi cumpar un ruj albastru)

Le trimit mai departe tuturor celor care vor sa incerce, inclusiv Cristina , Krisz, Gabrielle , Cathy , Dora , IuliaAnnabella, Dyana. Have fun!

4 răspunsuri to “Incă 2 jocuri”

  1. krisz said

    A new game (al treilea) for you, here ! http://scristina.wordpress.com/2010/09/19/joculete/. Enjoy it ! :*

  2. krisz said

    Hello! :* Check this out ! http://scristina.wordpress.com/2010/09/20/my-abc%E2%80%99-s/

  3. geo17 said

    hey Eve:*.ai primit si de la mine o leapsa :D.stiu ca nu am mai comentat de ceva timp,dar iti urmaresc povestea si faci o treaba minunata:*.Detalii pe blogul meu: http://geo17.wordpress.com/2010/09/20/interesting/

  4. Cathy said

    hey Eve>:D<
    multumesc pentru jocuri, si nu am renuntat la fic, voi incerca zilele acestea sa recuperez ce am pierdut;)

Lasă un răspuns

 
