Never Think

fic by Eve

2 jocuri

Posted by Eve pe Septembrie 15, 2010

Hey

Am primit 2 jocuri (multumesc, Krisz). Mi s-au părut amuzante, dar trebuie să recunosc că am trişat răspunzând doar la întrebările care mi-au plăcut.

Primul e cu propozitii pe care trebuie sa le completezi. 

Cand dansez parca… sunt intr-o criza cu spasme, miscari haotice si incontrolabile. Pericol pentru cei aflati pe o raza de cativa metri in jurul meu.  

Imi vine sa vomit de la … poreclele pe care si le dau unii indragostiti. Te iubi bebe strumfulet! Si diminutivele ma enerveaza.

Ma plictisesc cand … n-am nimic de citit in metrou. Si nu-mi ramane decat sa ma holbez la oamenii de pe locurile de vizavi.

Mi-ar placea de Edward daca…ar avea muschii lui Jacob, umorul lui Emmett, sensibilitatea lui Jacob si calmul lui Carlisle.

Cand vad un tip hot… ma benoclez la el, imi flutur sugestiv genele, nu ma mai uit pe unde merg si dau cu capul intr-un panou publicitar (mi s-a intamplat azi).

 Ma uit la oameni si … imi doresc sa facem schimb de vieti pentru o zi. Ar fi interesant.

Ma enervez cand… se aduna prea multe probleme si nu mai suport. Asa ca incep sa urlu si sa sparg chestii. Din fericire asta nu se intampla des.

Ca animal as fii… cu un singur i. Probabil vreun micro-organism nevertebrat. Dar mi-ar placea sa fiu girafa. 

Fac pe nebuna numai cand… combin whiskey cu gin si cu bomboane cu lichior. Fac pe nebuna cam 2 minute, dupa care adorm.

Prietena mea cea mai buna imi spune mereu … „Cum de ti se intampla numai tie chestiile astea?”

Cand sunt suparata scot zgomote …. de topor. In timp ce il lovesc cu el pe cel care m-a suparat.

––––––––––––––––––––––––––

1. YOUR REAL NAME : Ela-Evelina

2.YOUR GANGSTA NAME (first 3 letters of real name plus izzle): Elaizzle – Eveizzle

3. YOUR DETECTIVE NAME (fav color and fav animal) : Orange Giraffe

4. YOUR STAR WARS NAME (The first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first name, last 3 letters of your mom’s maiden name): Devine complicat. JiaEvLiu

5. YOUR SUPERHERO NAME (2nd fav color, favorite drink): Green Irish Coffee.

6. YOUR ARAB NAME (2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your moms maiden name, 3rd letter of your dads middle name, 1st letter of your siblings first name, last letter of your moms middle name):  Au. Mult prea complicat.

7. YOUR WITNESS PROTECTION NAME (mother’s middle name): Nu are. Pot sa inventez eu unul?

8. YOUR GOTH NAME (black, and the name of one your pets): Black Oswald.

Le trimit mai departe fetelor care au scris capitolul 25 la provocare:

Cristina , Gabrielle , Cathy , Dora , Iulia , Corina (daca si-a facut blog),  Annabella, Dyana.

Have fun! 

  

 

Lasă un răspuns

 
