Never Think

fic by Eve

Provocare – Scrie continuarea capitolului

Posted by Eve pe August 4, 2010

Hey

Tocmai mi-am dat seama ca pe 8 august ficul NT implineste un an de la prima postare. Asa ca m-am gandit sa va fac propunerea sa scrieti voi o scurta continuare pentru cel mai recent capitol – capitolul 24. Nu exista nicio regula, ci este pur si simplu un exercitiu de imaginatie. Cele mai bune variante de continuare vor fi publicate aici,  sub forma unui capitol special (separat de capitolele urmatoare).
Daca va place ideea, astept scrierile voastre pe adresa emily_fanfic@yahoo.com. Data limita este duminica 8 august. Incercati sa va limitati  la două pagini, va rog.  Si nu uitati sa trimiteti in mail si numele de autor, si eventual adresele ficurilor pe care le-ati scris deja.

Spor la scris!

3 răspunsuri to “Provocare – Scrie continuarea capitolului”

  1. Ana-Maria said

    Pai bine, bine. Ai pus cap experminental, dar nu a fost cine stie ce. Adica c’mon multe dintre continuari au fost seci, fara suparare. Eu vreau sa vad continuarea ta, nu a altora.
    Era o chestie legata de regizor ca are orgasm? WTF? De unde pana unde?
    Sper sa pui continuarea cat mai curand 🙂

    • Andrei said

      Mi-as dori sa vina cineva si sa critice cateva din capitolele experimentale.Adica toti spun nu mi-a placut dar nu spun ce.Cred ca oricine scrie merita o critica sincera pentru a putea evolua.

  2. Eve said

    :)) Nici a mea nu e „cine-stie-ce”. O pun azi, mai am putin de corectat.

Lasă un răspuns

 
