Never Think

fic by Eve

Capitolul 24 – publicat

Posted by Eve pe Iulie 27, 2010

Cred că am uitat să fac postare pentru capitolul anterior…Scuze, sper că l-aţi descoperit oricum. Mersi mult pentru commenturi, sunt o motivaţie foarte buna!
Trebuie să mă laud că tocmai am luat examenul de admitere la Litere, la un master de scriere şi editare text. Sper că ce voi învăţa acolo se va simţi şi în calitatea ficului:)

Capitolul 24 se numeşte Before Sunset. Acţiunea se petrece tot în prima zi a filmărilor videoclipului şi cuprinde sfârşitul scenei canapelei şi începutul celei de pe câmpie (ambele cu Rob). Aştept cu nerăbdare opiniile voastre, ca de obicei! Enjoy!

2 răspunsuri to “Capitolul 24 – publicat”

  1. Ana-Maria said

    Mi se pare mie sau tu postezi capitolele la diferente de circa 10 zile? [cand nu ai alte treburi:D]
    Adica pe 22 pe 6 iulie, pe 23 pe 17 iulie, iar pe 24 pe 27 iulie, pe 25 il asteptam pe 6-7 august?:D

  2. Eve said

    Nu mi-am dat seama ca respect un sablon. N-am facut-o intentionat:))

Lasă un răspuns

 
