Never Think

fic by Eve

Capitolul 22 „Cut!”

Posted by Eve pe Iulie 6, 2010

Hey

Vreau doar sa vă anunţ că am pus capitolul şi să vă mulţumesc pentru susţinere!

Aştept sugestii pentru continuare. E un fic interactiv 🙂

6 răspunsuri to “Capitolul 22 „Cut!””

  1. Zoey said

    Eve, capitolul acesta este pur si simplu grozav! Ar trebui sa duci povestea asta la o editura, poate o s-o publice. Este o poveste mult prea frumoasa ca sa nu fie publicata, la urma urmei. Dupa parerea mea, este cel mai bun fic. Pur si simplu il ador!

  2. Ana-Maria said

    Hey! Am si eu o intrebare. Ce s-a intamplat cu prietena aceea a lui Emily? Rebeca sau ceva de genu’? Ca nu-mi aduc aminte mai nimic dupa ce s-au certat ca ea se intalnea cu RP.
    Scri foarte frumos. Felicitari! Un fic pe care-l citesc cu placere.

  3. Just me said

    Am trei cuvinte pentru tine, care carecterizează întregul fic: super, super, super…
    Abia aștept să văd cum continuă lucrurile între Emily și Rob…

Lasă un răspuns

 
