Never Think

fic by Eve

Publicat Capitolul 21

Posted by Eve pe Iunie 21, 2010

Huh. Am scăpat de licenţă (mersi mult pentru urări, cred că mi-aţi purtat noroc!) şi m-am grăbit să scriu capitolul 21.

Aşa cum se deduce şi din titlu, capitolul conţine scenariul videoclipului.  M-am documentat destul de mult ca să iasă cât se poate de autentic.  Nu înseamnă că am şi reuşit:)) Iar versurile sunt scrise de poeta din mine. Deci nu radeti de rimele ei, că se supară.

Aştept păreri şi sugestii, ca de obicei.  Enjoy!

13 răspunsuri to “Publicat Capitolul 21”

  1. krisz said

    cu siguranta ai reusit, cu brio. and stay calm, nu cred ca este vreun regizor printre noi care citeste si care sa te traga de maneca :)) kisses!

  2. gabriela said

    mie chiar mi-au placut versurile. am vrut sa te intreb despre ele 😉

  3. watchHerScream said

    cand am citit versurile eram convinsa ca erau ale unei melodii:))

    asa ca am dat pe youtube ”guilty smile”

    you rock:D

  4. Adelush said

    Ti-au iesit perfect versurile si scenariul, drept urmare eu tare as vrea sa stiu cum ar suna cantate:-? Daca ai voce poate t incumeti:> Si cred ca si videoclipul ar fi dragut:-?
    Bafta in continuare la examene! Si abia astept urmatorul capitol.
    :*

  5. alexa said

    Hey, Eve ai primit un cadou de la mine. Ma bucur ca te-ai gandit sa continui acest fic. Si iti multumesc pentru ca il ador. http://alexa16e.wordpress.com/2010/06/26/481/
    Te-am pupat
    Alexa

  6. bubbles said

    Uuu..a iesit chiar bine. Nu ca m.as pricepe :)), dar simt eu ca e destul de ok. Mi.a placut foarte tare capitolul. Inca o data ma bucur ca ai revenit. In forta b-)

    P.S.: Felicitari pentru licenta !:*

    Pupici :*

  7. Zoey said

    Uau, scenariul a iesit foarte bine. Si eu lucrez in momentul de fata la scenariul unui serial si stiu cate ceva despre scrierea unui scenariu (reguli de baza etc.) Felicitari! Si capitolul e grozav, bineinteles! Succes in continuare! Faci o treaba grozava!

    • Eve said

      Am vrut să fie corect cât de cât… Un prieten care a terminat regia mi-a dat căteva informaţii.
      Succes şi ţie ! Sper să vedem serialul tău la TV cât de curând!

  8. manun90 said

    Hei!:*
    Ai primit cv de la mn ( cred ca stii deja despre ce e vorba ) : http://brokenfanfic.wordpress.com/2010/07/02/leapsa-2/ .
    Pupici,
    Danne.

Lasă un răspuns

 
