Never Think

fic by Eve

Noutati

Posted by Eve pe Mai 23, 2010

Hey.Remember me?:D

In primul rand multumesc mult celor care au continuat sa-mi trimita mesaje dragute, chiar daca nu meritam avand in vedere ca n-am mai scris de asa de mult timp…Eram hotarata ca asta a fost finalul dar m-ati convins sa ma razgandesc. Deci va sunt recunoscatoare.

Da, mi-am facut curaj si m-am reapucat de scris. S-a dovedit a fi mai greu decat credeam sa ma tin departe de ficul asta:)  Recunosc ca dupa o pauza atat de indelungata mi-am cam pierdut  dexteritatea, dar sper totusi sa iasa ceva pana la urma.Oricum, importanta e intentia, nu?

O sa revin cu noutati cat de curand.

Cam atat voiam sa va spun. Astept vesti si de la voi!

7 răspunsuri to “Noutati”

  1. gabriela said

    welcome back >:D<

  2. Cristina said

    ce biiineeeeeeee
    hihiii happy b-day gift 😀

  3. Anerry said

    WOW! Nu-mi vine sa cred! Daca ai stii cat am asteptat sa aud (citesc) asta!!! Cand termini de scris? Spune-mi ca e gata deja si il pui maine:D

  4. Anna said

    Buna Eve!
    In primul rand „Welcome back!”
    In al doilea rand… Chiar daca se spune ca romanul s-a nascut poet, realitatea este cu totul alta. Eu, spre exemplu, sunt incapabila sa descriu in cuvinte pompoase sentimentele mele (ale altcuiva, real sau fictiune, nici nu mai vorbim).
    Asa ca fiecare comm lasat de noi reprezinta admiratia noastra pentru tine, pentru munca ta.
    Cat despre continuare, sunt curioasa sa vad cum ti-ai inchipuit-o.
    XOXO

  5. andreea pui said

    c surpriza placutaaaaaaa:x

  6. watchHerScream said

    yay! nu’ti poti imagina cat ma bucur:)

  7. Simona said

    Ma bucur foarte mult ca nu ai renuntat, ti-am urmarit povestea de la inceput si imi place foarte mult munca ta…:)
    ce pot sa zic mai mult decat spor la scris in contiunuare
    xoxo

Lasă un răspuns

 
