Never Think

fic by Eve

Finalul

Posted by Eve pe Decembrie 29, 2009

Hey all
Am pus capitolul 18, si ultimul. Imi cer scuze pentru intarziere, dar au intervenit tot felul de probleme tehnice.
Sper sa va placa. 
Multumesc mult tuturor celor care au citit, au trimis comentarii si e-mailuri. Nici nu stiti cat m-au bucurat:)
Mi-a placut experienta asta cu scrisul.

17 răspunsuri to “Finalul”

  1. gabriela said

    :(:(:(

  2. Alexa said

    Asta e ultimul capitol? :O:O:O:O

  3. Annie said

    Deci…
    sunt dezamagita ca termini aici…
    Dar iti multumesc ca ne-ai daruit niste capitole superbe

    unii s-au regasit in Asalia, altii in Emily… unii poate chiar si in Rob:)- ceea ce era bine ca le intelegi mai usor…

    Sper sa ne intalnim la anu’ cu un Never think2….sau un alt fic de-al tau

    Mii de pupici si La multi ani:)

    P.S si multa inspiratie – daca mai scrii fic-uri :X

  4. cimbru said

    De e finalul?:(.
    Poti sa-mi raspunzi pe blogul meu?:D.
    Nu stiu daca o sa intru ff. des aici

  5. cimbru said

    De ce**

  6. geo said

    Chiar imi pare ff rau ca s-a terminat aici…:-<

  7. butterfly said

    Se termina !!!!! te rog nu ne face asta!!!! te rooog !! nu stii cat de mult inseamna ptr noi !! pur si simplu nu ne face asta!!

    Stiu ca suna disperat! dar e singura legatura pe care o mai am cu twilight ..nu intelegI! …

    te roog eve….

  8. laura said

    dar l-ai terminat asa cam …….. adik rob nu s-a impacat nici cu emily si nu e nici cu asalia , adik asteapta ca emily sa-l ierte si asalia astepta ca rob sa vina inapoi …. adik , mie una mi se pare ca ar mai merge sa continui , sa ramana rob cu cnv, poate cu asalia , avand in vedere ca emily si matt…. se infiripa ceva ……… deci ai sa mai continui? te rooog te rooog , iubesc acest fan fic si atre as vrea sa aflu cine cu cine ramane , nu sa imi inchipui eu , te rooog , te rooog sa continui :X:X:X

  9. BibbyEllen said

    hei!!! asta e ultimulcapitol sau am devenit inapoiata astfel incat intortochez literele 😦
    eve,nu,te rog!!!! nu ultimul! :(( ma declar putin nelamurita :(….pls imi dai si mie un raspuns? am intrat in ceata…

    • BibbyEllen said

      mda…pai cred ca nu ma insel…e sfarsitul…offffff
      eve,cu ce ai scris in tot acest timp m-ai fascinat….m-ai lasat fara cuvinte…o poveste simpla,de viata,dar in care regasim si actorul nostru preferat:X
      dupa cum ai vazut,la commentul de la capitol ti-am urat in continuare inspiratie:)) in necunostiinta de cauza…dar imi pastrez acea „urare” deoarece sper sa ravi cu alte scrieri…
      sfarsitul acestui fic a fost neobisnuit de original…eu i-am gasit un sens…cred ca acum ar fi cazul ca fiecare cititor inrait al ficului tau, sa isi creeze propria continuare..deoarece din punctul meu de vedere,acest sfarsit pastreaza un suspans ce inspira o eventuala continuare….huuuu:(
      felicitari pentru toata munca si talentul cu care ai scris!
      kisses,bianca :*:*:*:*:*

  10. Adelyne9 said

    eu cred ca totusi pt toti cei care au urmarit acest fanfic si care au asteptat fiecare capitol cu sufletul la gura,ar trebui sa faci o incheiere in care sa definitivezi situatia,ori cu Emily ori cu Asalia.:)Cred ca meritam sa aflam deznodamantul:)
    UN AN NOU FERICIT!

  11. Amalia said

    Un singur lucru mai am de zis daca tot ai hotarat ca asta e finalul:
    Cand scrii altceva sa ne anunti si pe noi, sa postezi totusi.
    Nici nu stii cat de mult imi place cum scrii si as vrea sa citesc ceva scris de tine chiar si (poate era corect zis „mai ales”) fara sa fie legat de twilight.
    Desi despre tw si actori s-au scris o gramada, tu ai reusit sa scrii ceva diferit – nu doar prin continut ci prin felul in care gandesti lucrurile, felul cum scrii, cum imbini scenele dramatice cu umorul…ma trezeam adesea razand la replici aparent simple. Pui accent pe detalii pe subtilitati si uneori am impresia ca asta e pur si simplu felul tau de a fi si nu trebuie sa te chinui prea mult pentru asta.

    Nici nu stiu daca are sens ce zic aici, dar chiar mi-a placut la nebunie ce am citit.
    Un lucru e clar: ai talent cu carul si te felicit pentru asta 🙂

    Mult spor in tot ceea ce faci si la multi ani!

  12. Alyna said

    :((….deci ador ff tau :X:X:X

    si sincer imi pare foarte rau …….dak e posibil sa te razgandesti sa ne spui 😀 …… si sper k rob sa ramana cu emily

    team pupat :*:*:* >:D< 🙂

  13. Bianca said

    heeei, scrii super. nu stiu cum am dat de blogul tau in urma cu o saptamana si de atunci tot citesc fanficul asta care este genial. sper sa mai scrii si sa ma anunti si pe mine. pupici :*

  14. Bianca said

    p.s.: si mie imi place muuuuult mai mult emily :)). nu stiu de ce, banuiesc ca nu suport persoanele bagacioase si exagerate ca asalia 😀

  15. margarita said

    Eve te rog foarte mult sa continui…ka ceea ce faci ii foarte super…sh ash vrea sa shtim cu cine ramine Rob…kiar daka am deskoperit foarte tirrziu fikul 😦 …e super tare….asha ka te rog sa kontinui…pls

Lasă un răspuns

 
