Never Think

fic by Eve

Despre scris

Posted by Eve pe Octombrie 18, 2009

Degeaba va plangeti ca scriu rar.  Scriu cand pot si cand am dispozitia necesara, v-am mai spus asta.Cat despre comentariile scrise cu rautate, nu le inteleg rostul. Daca povestea va plictiseste/enerveaza, imi pare rau. Dar mie inca imi place, asa ca o sa scriu in continuare pentru mine:)

Multumesc ca cititi. Celor care inca mai cititi.

14 răspunsuri to “Despre scris”

  1. Cati said

    Eu inca mai citesc;) si cum am mai spus e mai bine sa scrii atunci cand ai inspiratie:)
    So incerc sa nu ma plang si sa ma multumesc cu ce pot primi:):*

  2. Diana said

    eu o sa citesc in continuare. nu te opri:)

  3. Annie said

    cum se zice in Wide Awake [carui traducere, din motive neclare, a fost „incetat”] Primeste tot ce poti… pai io cam asta fac 🙂

  4. ioana said

    si eu o citeeeeeesc! 😀 si nu ii mai baga in seama pe rautaciosi! sunt destule persoane care te urmaresc iar in leg cu scrisul nu esti obligata sa scrii so….ar trebui sa stie ca faci asta si pt ei si ca nu stai toata ziua pe pc tastand! pupici si spor la scris!

  5. krisz said

    pacat ca nu toti inteleg ideea de lucru frumos si benevol pe care il faci , si il impartasesti cu toti. sper sa inteleaga si cei mai suspiciosi asta.

    te pup.

  6. purple_star said

    eve tu chiar faci o treaba buna si nu trebuie nici macar sa citesti comentariile carora nu le place ficu de ce il citesc daca nu le place sau mai bine de ce nu incearca ei sa scrie ceva asemanator iti zic eu de ce pt majoritatea nici macar nu stiu sa lege doua cuvinte intr`o propozitie so fuck them:*:*:*doar ca incearca sa scie mai des si sa fie capitolele mai mari chiar nu ma satur sa citesc un capitol micut pe saptamana poop take care!!!

  7. irenefanfiction said

    eve eu inca mai citesc si imi place ;), cei ce comenteaza urit sunt doar suparati ca nu scrii mai des. dar ce sa le faci. 😉 noi, cei 99 de vizitatori de pe aici asteptam capitolul urmator ;).

  8. irenefanfiction said

    *99 % dintre vizitatori am vrut sa spun 😉

  9. ann said

    Eve, nu ii lua in seama pe cei care nu apreciaza munca ta…
    Dupa mine, asta e cel mai bun fanfic scris vreodata!
    Si wide awake nu se mai traduce pt k ati fost rai, vroiati mereu mai mult si daca traducea altcnv ii sareati in cap!

  10. GrG. said

    eu ador povestea:x
    si te inteleg:|
    adik` scoala asta nu iti lasa deloc timp liber:|
    si probabil cand ai ti.l petreci si u cu prietenii:d
    asa as face si io:”>

  11. Bibby~Ellen said

    e ficul meu preferat…il citesc pana la sfarsit indiferent de schimbarea perspectivelor sau altele care nu ma prea incanta…orice scri,scri cu originalitate..i love it!!:X

Lasă un răspuns

 
