Never Think

fic by Eve

Buna!

Posted by Eve pe August 15, 2009

tiger-in-the-fog

Am pus si capitolul 6, sper sa va placa.Se numeste Not ok.

Zilele urmatoare n-o sa am net, dar o sa incerc sa intru sa postez daca termin capitolul 7.

Commenturile voastre sunt toate atat de dragute!Nu merit:)

Multumesc ca cititi.  

E.

6 răspunsuri to “Buna!”

  1. GrG. said

    imi plc din ce in ce mai mult fanflicu tau:x
    deabia astept sa ai net ca sa postezi cap 7:D

  2. annya said

    si noi iti multumim ca ai asa o imaginatie frumoasa :)>:D<

    te asteptam cu urmatoarul capitol:*

  3. Nadia said

    Doamne,imi place tare mult ce scrii tu.Intru si de mai multe ori sa vad daca n-ai mai pus ceva. Abia astept capitolele urmatoare. Daca o sa continui cu scrisul cred ca o sa ai succes.

  4. cati said

    hey Em…nu stiu ce faci tu,dar eu sunt foarte nerabdatoare,nici nu mai stiu de cate ori am intrat pe aici ca sa vad daca ai pus capitolul 7.si se pare ca nu l-ai pus…credema asteptarea e grea:-<
    oricum o sa mai intru in conyinuare,n-am de ales :):*

  5. irinaa said

    hello emily ce faci nu mai scrrii? abia ast sa citesc continuarea:X:X:X:X ma uit in fiecare zi si tu numai postezi:((( …poup abia ast:*

  6. kiD said

    Deci esti un geniu !!!
    Imi place la nebunie ce scri tu!! te-ai gandit,serios,dupa ce termini sa trimiti la o editura ceva ?
    Esti foarte talentata,nu ai cum sa dezamagesti pe nimeni!!!
    Fii sigura ! toti te iubim si pe tine si modul in care scri!!

    Tine-o tot asa ! astept cu nerabdare un post nou,accesez din 5 in 5 minute pagina ta :))

Lasă un răspuns

 
