Never Think

fic by Eve

Leapsa-mania

Posted by Eve pe octombrie 8, 2010

Dienutza si Krisz mi-au trimis un joc sub forma de chestionar:

1). Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al  IV-lea: „pus sa semneze contracte prin care se obliga sa ma lase sa-i sarut ” (Doamna Jivago – Olivia Lichtenstein) Scoasa din context, e o propozitie foarte logica.
2)Fară să verificați, cât e ora? 09:00
3)Verificați! 10:37 (damn)
4)Cum sunteți îmbrăcat? Asta e intrebare de hotline. Raspund numai contra cost.
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați? Puneam o stire pe http://stiritwilight.blogspot.com (pauza publicitara)
6) Ce zgomot auziți în afara calculatorului? Incalzitorul care huruie ca un motor de racheta. Dar tot mi-e frig.
7)Cand ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă? Am fost ieri la facultate. L-am vazut pe Cartarescu.
8)Ce ai visat ieri noapte? Eram pe plaja din Craiova. Mi se parea un pic ciudat ca orasul avea deschidere la mare, dar nu-mi bateam capul cu asta, eram ocupata sa adun scoici.
9)Cand ai ras ultima data? Acum rad.
10)Ce aveti pe pereții încăperii unde sunteți? Un tablou cu o girafa, un poster si o tabela magnetica pe care scriu ce am de facut. Si cred ca vad si un paianjen in colt.
11)Daca ați fi milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra? O incuietoare mai buna pentru usa si un sistem de alarma, in caz ca afla cineva ca sunt milionara.
12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut? Get him to the Greek
13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi? Abia m-am trezit. Chiar daca ar fi fost ceva neobisnuit, oricum n-as fi observat.
14)Ce parere aveti despre acest chestionar? Imi da ocazia sa vorbesc despre mine.Nu puteam sa ratez asa ceva,  ca o egocentrica ce sunt.
15)Spuneti-ne ceva ce nu știm înca. Imi beau cafeaua tare, cu lapte, fara zahar.
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță? O las pe ea sa aleaga. O strig „Hei, tu, copilu” pana se hotaraste.
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi baiat? Idefix. E valabil si pentru viitorul meu catel.
18)V-ați gândit deja sa locuiți în străinătate? Irlanda, Dublin, suburbia Killiney, casa de vizavi de vila lui Bono (u2). Deci da, m-am gandit un pic.
19) Daca ați putea schimba în lume, în afara de politica, ce ati schimba? As schimba clima Romaniei. Vreau sa fie clima tropicala.
20) Vă place să dansați? Irish step. Sunt un fel de Lord of the dance in varianta feminina.
21)George Bush? Obama? Bill Clinton? Ronald Reagan? Enumeram presedintii Americii ?
22) Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor? Tv-ul e tot timpul deschis pe VH1, dar nu ma prea uit.


Geo si Krisz mi-au trimis MY ABC’s. Era foarte lung, asa ca l-am mai scurtat (scuze ca trisez).

My ABC’s
Annoyance: frigul
Allergic: la frig
Animal: party-animal
Beer: Guinness, Becks Lemon.
Best Friends: Vreo doi.
Body part on opposite sex: Ma uit la maini. Imi plac venele.
Best weather: canicula.
Believe in life on other planets: Da, am citit prea multe SF-uri.
Believe in magic: Da, am citit Harry Potter.
Car:  a shiny car
Candy: Jeleuri
Cried in school: Bineinteles, scoala e foarte deprimanta.
Day or Night: Night.
Dream vehicle:OZN
Dance in the middle of the street: Mai topai pe strada din cand in cand, se pune?
Eyes: Gri
Everyone has: a mental problem.
Food: lasagna.
Greatest Fear:  Incerc sa n-am.
Gum: Orbit mov.
Hair colour: ii schimb des culoarea. Acum e maro dar ma gandesc serios sa ma vopsesc roz.
Holidays: Intr-o vacanta permanenta.
How do you want to die: Crima pasionala.
In guys –-> Eyes: e important sa-i aiba pe amandoi functionali. Hair: Da, eventual. Dar e ok si chel.  Clothing style: sa-si cumpere haine doar cand se dezintegreaza cele de pe el. Characteristics: Sa rada la glume si sa minta frumos.
Ice Cream: nu-mi place.
Instrument: Flaut (mi-a mancat tineretea), pian si violoncel (stiu doar gamele la violoncel, dar imi place sa-l pun pe lista instrumentelor la care cant pentru ca ma face sa par sofisticata) .
Jewerly: Facute de mine.
Kids: Doamne fereste.
Keep a journal?: Da. Ajuta la psihic.
Longest car ride: Bucuresti- Cluj.
Letter: Cand eram la gradinita, i-am scris o scrisoare de dragoste unui coleg. Din pacate nu stia sa citeasca.
Marriage: Doamne fereste.
Number: 6
Overused phrase: „ceva de genul”, „dragut”, „hai mai…”
One wish: un e-book reader.
One phobia: Urechelnite.
Reason to cry: Plang si fara motiv.
Radio station:  Radio Guerrilla.
Smoked: Social.
Tatoo :  paianjen pe incheietura
Under the influence: of what?
Vacation spot: Constanta.
Year it’ s now: Grea intrebare.
Zodiac sign: Leo

Trimit mai departe:

ChrissCristina, ZoeyGabrielle ,  Deedee, Dienutza, CatalinaCathyDoraIuliaAnnabella, Geo, DenyChocoholic4everDyana, Adelush, Becky, Angelany, Ally-Celly si toata lumea care le vrea.

Have fun!

2 răspunsuri to “Leapsa-mania”

  1. Zoey said

    Foarte interesante chestionarele… Unele raspunsuri sunt asa de funny! :))

  2. mulishhh said

    Letter: Cand eram la gradinita, i-am scris o scrisoare de dragoste unui coleg. Din pacate nu stia sa citeasca.
    =)))))_))))))))))))

    prea tare faza! :))))

Lasă un comentariu